اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

من پارسال عمل هرنی سمت راست انجام دادم که از مش استفاده کرده دکترجراح.فقط الان نزدیک ۲ماهی هست که سوزش و درد خفیفی شروع شده و الان مخصوصاموقع ارضاشدن اینقدر درد از کشاله ران سمت راست به سمت محل مش گذاری زیاد هست که منصرف میشم از ارضا شدن….حتی فکر ارضا شدن باعث ایجاد سوزش و درد میشه از کشاله ران به سمت محل مش.میخاستم بدونم چرا بعد از یکسال اینطوری شده و موقع ارضاشدن اینقدر درد دارم.آیا قرص خاصی باید استفاده کنم یا احتمالا چسبندگی مش یا عود هرنی از سمت کشاله ران پیدا کردم.

۲ نظر

  • سلام من حدود سه سال عمل فتق چپ کردم و پرده مش
    گذاشته بعضی مواقع میزنه درد میکنه و رفتم دکتر میگه
    مشکلی نداری حتی سونوگرافی هم کردم میگن مشکلی
    نداری

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


من پارسال عمل هرنی سمت راست انجام دادم که از مش استفاده کرده دکترجراح.فقط الان نزدیک ۲ماهی هست که سوزش و درد خفیفی شروع شده و الان مخصوصاموقع ارضاشدن اینقدر درد از کشاله ران سمت راست به سمت محل مش گذاری زیاد هست که منصرف میشم از ارضا شدن….حتی فکر ارضا شدن باعث ایجاد سوزش و درد میشه از کشاله ران به سمت محل مش.میخاستم بدونم چرا بعد از یکسال اینطوری شده و موقع ارضاشدن اینقدر درد دارم.آیا قرص خاصی باید استفاده کنم یا احتمالا چسبندگی مش یا عود هرنی از سمت کشاله ران پیدا کردم.

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00