من پارسال عمل هرنی سمت راست انجام دادم که از مش استفاده کرده دکترجراح.فقط الان نزدیک ۲ماهی هست که سوزش و درد خفیفی شروع شده و الان مخصوصاموقع ارضاشدن اینقدر درد از کشاله ران سمت راست به سمت محل مش گذاری زیاد هست که منصرف میشم از ارضا شدن….حتی فکر ارضا شدن باعث ایجاد سوزش و درد میشه از کشاله ران به سمت محل مش.میخاستم بدونم چرا بعد از یکسال اینطوری شده و موقع ارضاشدن اینقدر درد دارم.آیا قرص خاصی باید استفاده کنم یا احتمالا چسبندگی مش یا عود هرنی از سمت کشاله ران پیدا کردم.۳۰ شهریور ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحی۲ دیدگاه...ادامه مطلب
سلام .همسرمن ۵روزپیش عمل کرده ولی هنوز جای فتق همونجوری تو بدنش هس.همون قسمت باد داره و وقتی دس میزنیم انگار سر جاشع.این باد کردگی عادیه؟۳۰ شهریور ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب