اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

جراحی فتق کشاله ران و ورزش

نامزد بنده حدود ۳۷ سالشونه و ورزشکار هستند و سالهاست که حرفه ای بدنسازی میکنن و وزنشون با حجم غالب عضله ۱۰۰ کیلو هست. به تازگی هردو طرف ناحیه زیرین شکمشون دچار فتخ شده و عمل کردن. سوالم اینه که آیا توانایی سابق توی بلند کردن اجسام سنگین و ورزش مثل سابق رو می تونن به مرور زمان بدست بیارن؟ تو چه زمانی و با چه روشی؟

نامزد بنده حدود ۳۷ سالشونه و ورزشکار هستند و سالهاست که حرفه ای بدنسازی میکنن و وزنشون با حجم غالب عضله ۱۰۰ کیلو هست. به تازگی هردو طرف ناحیه زیرین شکمشون دچار فتخ شده و عمل کردن. سوالم اینه که آیا توانایی سابق توی بلند کردن اجسام سنگین و ورزش مثل سابق رو می تونن به مرور زمان بدست بیارن؟ تو چه زمانی و با چه روشی؟

۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

پدر من حدود ۸۰ سالشون هس و حدود ۱۰ سالی هس ک فتق کشاله ران دارن عمل نکردند و خیلی بزرگ شده فتقشون درد نمیکنه و قرمز یا کبود هم نشده ولی چند روزی هس ک تو ادرارشون خون هس البته بعضی وقتا خون تو ادرارشون هس ازمایش خون دادن کم خون هستن ازمایششونو هم نشون دکتر هماتولوژی دادم گفتند مشکل خونی ندارن فقط کم خون هستن(چهار ماه پیشم ازمایش خون داده بودن نسبت به چهار ماه پیش هم کم خون تر شدن)میخواسم ببینم ممکنه دلیل کم خونی و اینکه تو ادرارشون خون هس به خاطر فتقشون باشه یا رودشون گیر کرده باشه یا رودشون خونریزی داخلی داده باشه؟یا ارتباطی با فتق نداره؟

پدر من حدود ۸۰ سالشون هس و حدود ۱۰ سالی هس ک فتق کشاله ران دارن عمل نکردند و خیلی بزرگ شده فتقشون درد نمیکنه و قرمز یا کبود هم نشده ولی چند روزی هس ک تو ادرارشون خون هس البته بعضی وقتا خون تو ادرارشون هس ازمایش خون دادن کم خون هستن ازمایششونو هم نشون دکتر هماتولوژی دادم گفتند مشکل خونی ندارن فقط کم خون هستن(چهار ماه پیشم ازمایش خون داده بودن نسبت به چهار ماه پیش هم کم خون تر شدن)میخواسم ببینم ممکنه دلیل کم خونی و اینکه تو ادرارشون خون هس به خاطر فتقشون باشه یا رودشون گیر کرده باشه یا رودشون خونریزی داخلی داده باشه؟یا ارتباطی با فتق نداره؟

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

من عمل هرنی هر دو طرف داشتم الان ۲۶ روزه از عمل میگذره ۲روز بعداز عمل سرفه شدید داشتم و احساس کردم یکطرف جای عملم از داخل صدا داد و یه مقدار ترسیدم خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد والان ۲۶ روز بعداز عملم هنوز درست نمیتونم ایستاده حرف بزنم یا نفس عمیق بکشم احساس میکنم شکمم میخواد بیوفته طول درمانش چند روزه با تشکر

من عمل هرنی هر دو طرف داشتم الان ۲۶ روزه از عمل میگذره ۲روز بعداز عمل سرفه شدید داشتم و احساس کردم یکطرف جای عملم از داخل صدا داد و یه مقدار ترسیدم خواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد والان ۲۶ روز بعداز عملم هنوز درست نمیتونم ایستاده حرف بزنم یا نفس عمیق بکشم احساس میکنم شکمم میخواد بیوفته طول درمانش چند روزه با تشکر

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
17:00 تا 19:00
چهار شنبه
17:00 تا 19:00