اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

من الان ۲۰ روزه عمل فتق کردم با مش بعد الان زیر جایی ک بخیه خورده بود که فکر کنم مش قرار داره احساس سفتی و‌درد دارم خواستم ببینم عادی هست؟ تا کی این درده وجود داره

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


من الان ۲۰ روزه عمل فتق کردم با مش بعد الان زیر جایی ک بخیه خورده بود که فکر کنم مش قرار داره احساس سفتی و‌درد دارم خواستم ببینم عادی هست؟ تا کی این درده وجود داره

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00