اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

من ۳ ماه پیش عمل فطق بیضه سمت چپ انجام دادم.بعد ۳ ماه شنا سوئدی رفتم و احساس درد کردم.چند روز بعد حرکت شنا سوئدی یک وزن۱۵ کیلویی بلند کردم که در اون هنگام احساس درد کردم.حالا بعد۲ روز هم کنار بخیه و هم مثانه ام تیر میکشد.ضمنا قبلا هم که دست به بخیه میزدم درد نمیکردم ولی حالا درد میکند ایا به نظر شما نیاز به عمل مجدد دارد؟؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


من ۳ ماه پیش عمل فطق بیضه سمت چپ انجام دادم.بعد ۳ ماه شنا سوئدی رفتم و احساس درد کردم.چند روز بعد حرکت شنا سوئدی یک وزن۱۵ کیلویی بلند کردم که در اون هنگام احساس درد کردم.حالا بعد۲ روز هم کنار بخیه و هم مثانه ام تیر میکشد.ضمنا قبلا هم که دست به بخیه میزدم درد نمیکردم ولی حالا درد میکند ایا به نظر شما نیاز به عمل مجدد دارد؟؟؟

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00