من ۳ ماه پیش عمل فطق بیضه سمت چپ انجام دادم.بعد ۳ ماه شنا سوئدی رفتم و احساس درد کردم.چند روز بعد حرکت شنا سوئدی یک وزن۱۵ کیلویی بلند کردم که در اون هنگام احساس درد کردم.حالا بعد۲ روز هم کنار بخیه و هم مثانه ام تیر میکشد.ضمنا قبلا هم که دست به بخیه میزدم درد نمیکردم ولی حالا درد میکند ایا به نظر شما نیاز به عمل مجدد دارد؟؟؟۹ اردیبهشت ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب