دچار پارگی فتق کشاله ران/ اینگویینال راست ۹ میلیمتر و کشاله ران چپ ۱۲ میلیمتر شده ام. احساس گزگز در کشاله ها و به سمت پشت باسن ها و پشت هر ۲ران دارم.سوزش گزگز و متعاقبا درد که نشستن رو برایم دشوار کرده در حد ۱۰ دقیقه بتوانم بشینم و بیشتر درحال استراحت هستم و گاهی هم ب سمت پایین شکم مرز لباس زیر هم فشار وارد میشه و درد.ایا اورژانس و سریع باید عمل بشوم؟۷ اردیبهشت ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من سال گذشته دوبار عمل فتق سمت راست کردم اما خوب نشدم زیاد درد داره وقتی نزد دکتر رفتم دکتر گفت این از پایین میبراید آیا امکان عمل و دوباره مثلی سابق خوب شوم است؟۲۲ فروردین ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من۴ سال پیش عمل فتق انجام دادم و حالا از جای بخیه ۵ سانت به بالا درد دارم. اولش فک کردم آپاندیسه آزمایششو انجام دادم دکتر گفت آپاندیس نیستش حالا چه میتونه باشه؟۷ فروردین ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من ۳ هفته قبل مشکل فتق داشتم پیش ۴ تا پزشک رفتم که غیر از اولی که گفت باید اندازه یه گردو بیرون بزنه تا عمل کنی بقیه بعز از معاینه و دیدن سونوگرافی گفتند بیرون زدگی داری از هر دوناحیه و باید عمل کنی.الان ۳ روزه عمل کردم و مش گذاشتند ممتها وقتی می خوام راه برم احساس نفس تنگی و سوزش شدید دارم.آیا چسبندگی ایجاد نشده؟۲۵ اسفند ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
آیا ناتوانی جنسی از عوارض عمل هرنی است؟ همسرم ۳هفته است که عمل کرده ولی دیگر قادر به رابطه جنسی نیس۲۴ اسفند ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من35سالمه والان یک هفته است عمل فتق سمت چپ کرده ام هنوز جای جراحی درد و ورم دارد آیا این طبیعی است۹ اسفند ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
بعد گذشت یکسال از عمل هرنی کشاله ران به همراه مش هنوز در هنگام کمی جنب و جوش دچار درد بیضه میشوم و با بلند کردن وسیله سنگین جای عملم تیر میکشد و فشار واره به مش را کمی حس میکنم آیا تا همیشه این درد ها همراهمه آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟۹ اسفند ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحی۳ دیدگاه...ادامه مطلب
من فتق کشاله ران دارم و چند روز دیگه جراحی میکنم تنها نگرانیم اینه که نکنه دیگه نتونم ورزش بکنم چون من ورزش حرفه ای کیک بوکسینگ میکنم . هرکی یه نظری میده یکی میگه هیچوقت نمیتونی . یکی میگه دو ماه بعد عمل میتونی . یکی میگه عمل نکنی میتونی میترسم بعد از عمل نتونم به فعالیت حرفه ایم ادامه بدم . با چند دکتر درمیون گذاشتم هرکی یه چیز میگه. یکی میگفت عمل کنی بعد چن ماه میتونی ورزش حرفه ای رو ادامه بدی اگه احیانا پاره شد دوباره عمل میکنی مشکل خاصی نیست . یکی میگف تا آخر عمرت ورزش حرفه ای نکن وگرنه پاره میشه . یکی میگفت 2 هفته بعد عمل پاشو ورزش کن . خیلی اختلاف نظر زیاده. جراحی من با مش انجام میخواد بشه لاپاروسکوپیه۹ اسفند ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من سه ماه عمل آپاندیس باز انجام دادم الان یه مقدار کار سنگین انجام میدم جای که درن گذاشته بودن درد میگیره چی کار کنم۱۸ بهمن ۱۳۹۹دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب