اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

بهترین جراح هرنی،دکتر حسین ذبیحی،مشاوره آنلاین،مشاوره پزشکی،مشاوره فتق،مشاوره هرنی،جراحی هرنی اینگوینال

دچار پارگی فتق کشاله ران/ اینگویینال راست ۹ میلیمتر و کشاله ران چپ ۱۲ میلیمتر شده ام. احساس گزگز در کشاله ها و به سمت پشت باسن ها و پشت هر ۲ران دارم.سوزش گزگز و متعاقبا درد که نشستن رو برایم دشوار کرده در حد ۱۰ دقیقه بتوانم بشینم و بیشتر درحال استراحت هستم و گاهی هم ب سمت پایین شکم مرز لباس زیر هم فشار وارد میشه و درد.ایا اورژانس و سریع باید عمل بشوم؟

دچار پارگی فتق کشاله ران/ اینگویینال راست ۹ میلیمتر و کشاله ران چپ ۱۲ میلیمتر شده ام. احساس گزگز در کشاله ها و به سمت پشت باسن ها و پشت هر ۲ران دارم.سوزش گزگز و متعاقبا درد که نشستن رو برایم دشوار کرده در حد ۱۰ دقیقه بتوانم بشینم و بیشتر درحال استراحت هستم و گاهی هم ب سمت پایین شکم مرز لباس زیر هم فشار وارد میشه و درد.ایا اورژانس و سریع باید عمل بشوم؟

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

من ۳ هفته ‌قبل مشکل فتق داشتم پیش ۴ تا پزشک رفتم که غیر از اولی که گفت باید اندازه یه گردو بیرون بزنه تا عمل کنی بقیه بعز از معاینه و دیدن سونوگرافی گفتند بیرون زدگی داری از هر دوناحیه و باید عمل کنی.الان ۳ روزه عمل کردم و مش گذاشتند ممتها وقتی می خوام راه برم احساس نفس تنگی و سوزش شدید دارم.آیا چسبندگی ایجاد نشده؟

من ۳ هفته ‌قبل مشکل فتق داشتم پیش ۴ تا پزشک رفتم که غیر از اولی که گفت باید اندازه یه گردو بیرون بزنه تا عمل کنی بقیه بعز از معاینه و دیدن سونوگرافی گفتند بیرون زدگی داری از هر دوناحیه و باید عمل کنی.الان ۳ روزه عمل کردم و مش گذاشتند ممتها وقتی می خوام راه برم احساس نفس تنگی و سوزش شدید دارم.آیا چسبندگی ایجاد نشده؟

۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بدون دیدگاه

...

بعد گذشت یکسال از عمل هرنی کشاله ران به همراه مش هنوز در هنگام کمی جنب و جوش دچار درد بیضه میشوم و با بلند کردن وسیله سنگین جای عملم تیر میکشد و فشار واره به مش را کمی حس میکنم آیا تا همیشه این درد ها همراهمه آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟

بعد گذشت یکسال از عمل هرنی کشاله ران به همراه مش هنوز در هنگام کمی جنب و جوش دچار درد بیضه میشوم و با بلند کردن وسیله سنگین جای عملم تیر میکشد و فشار واره به مش را کمی حس میکنم آیا تا همیشه این درد ها همراهمه آیا باید به پزشک مراجعه کنم؟

۹ اسفند ۱۳۹۹
۳ دیدگاه

...

من فتق کشاله ران دارم و چند روز دیگه جراحی میکنم تنها نگرانیم اینه که نکنه دیگه نتونم ورزش بکنم چون من ورزش حرفه ای کیک بوکسینگ میکنم . هرکی یه نظری میده یکی میگه هیچوقت نمیتونی . یکی میگه دو ماه بعد عمل میتونی . یکی میگه عمل نکنی میتونی میترسم بعد از عمل نتونم به فعالیت حرفه ایم ادامه بدم . با چند دکتر درمیون گذاشتم هرکی یه چیز میگه. یکی میگفت عمل کنی بعد چن ماه میتونی ورزش حرفه ای رو ادامه بدی اگه احیانا پاره شد دوباره عمل میکنی مشکل خاصی نیست . یکی میگف تا آخر عمرت ورزش حرفه ای نکن وگرنه پاره میشه . یکی میگفت 2 هفته بعد عمل پاشو ورزش کن . خیلی اختلاف نظر زیاده. جراحی من با مش انجام میخواد بشه لاپاروسکوپیه

من فتق کشاله ران دارم و چند روز دیگه جراحی میکنم تنها نگرانیم اینه که نکنه دیگه نتونم ورزش بکنم چون من ورزش حرفه ای کیک بوکسینگ میکنم . هرکی یه نظری میده یکی میگه هیچوقت نمیتونی . یکی میگه دو ماه بعد عمل میتونی . یکی میگه عمل نکنی میتونی میترسم بعد از عمل نتونم به فعالیت حرفه ایم ادامه بدم . با چند دکتر درمیون گذاشتم هرکی یه چیز میگه. یکی میگفت عمل کنی بعد چن ماه میتونی ورزش حرفه ای رو ادامه بدی اگه احیانا پاره شد دوباره عمل میکنی مشکل خاصی نیست . یکی میگف تا آخر عمرت ورزش حرفه ای نکن وگرنه پاره میشه . یکی میگفت 2 هفته بعد عمل پاشو ورزش کن . خیلی اختلاف نظر زیاده. جراحی من با مش انجام میخواد بشه لاپاروسکوپیه

۹ اسفند ۱۳۹۹
بدون دیدگاه

...

بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
17:00 تا 19:00
چهار شنبه
17:00 تا 19:00