اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

بهترین جراح هرنی،دکتر حسین ذبیحی،مشاوره آنلاین،مشاوره پزشکی،مشاوره فتق،مشاوره هرنی،جراحی هرنی اینگوینال

سلام ، همسرم فتق کشاله ران دارد ، و الان تورم بزرگتر شده و به صورتی که دردش ناحیه شکم را گرفتار کرده آیا خطرناک است ایشان بیمه سلامت هستند و به علت گرفتاری مالی نتونستند برای درمان مراجعه کنند لطفا راهنمایی بفرمایید. امشب درد به صورتی است که ارامش ندارد من به ایشان مسکن دادم تا درد کمی کم شود. ایا بیمارستان سینا با دفترچه سلامت عمل میکند. .

سلام ، همسرم فتق کشاله ران دارد ، و الان تورم بزرگتر شده و به صورتی که دردش ناحیه شکم را گرفتار کرده آیا خطرناک است ایشان بیمه سلامت هستند و به علت گرفتاری مالی نتونستند برای درمان مراجعه کنند لطفا راهنمایی بفرمایید. امشب درد به صورتی است که ارامش ندارد من به ایشان مسکن دادم تا درد کمی کم شود. ایا بیمارستان سینا با دفترچه سلامت عمل میکند. .

۲۱ خرداد ۱۴۰۰
۴ دیدگاه

...

سلام آقای دکتر  از حدود یک هفته پیش در قسمت کشاله ران، سمت راست بدن، روی قسمت مثانه. عمدتا در صورت ایستادن حدود 10 دقیقه یا بیشتر ولی مطلقا نه در موقع دراز کشیدن، درد و احساس سنگینی دارم. در موقع ایستادن هم همیشگی نیست. در موقع راه رفتن هم درد ندارم.  برآمدگی کمی مدتی بعد از از جا بلند شدن در این قسمت هست که همیشه خیلی مشخص نیست ولی در موقع ایستادن و مقایسه دو طرف بدن برآمدگی کمی مشخص می شود. با فرض بر اینکه فتق اینگویینال باشد چند بار سعی کردم که با دست در حالت نشسته آن را بطرف بالا آرام حرکت بدم ولی دوباره بدون احساس درد یک لایه نازک زیر پوست بطرف پایین برمیگردد. وقتی کمربند کشی شکمی می بندم درد در حالت ایستاده یا کاملا بر طرف یا تا حد خیلی زیادی کم می شود.  نظر جنابعالی چیست؟ چه توصیه هایی میفرمایید که این مورد کنترل شود و وخیم نشود چون فعلا امکان جراحی ندارم. بستن کمربند شکمی را تایید میفرمایید؟  این توضیح را اضافه کنم که مادرم حدود 11 سال پیش سکته مغزی داشت و از آن زمان تمام کارها مثل از جا بلند کردن ایشان و … بر عهده من بوده و هنوز هم هست.  سپاسگزار  سن: 61 سال / جنسیت: مرد

سلام آقای دکتر از حدود یک هفته پیش در قسمت کشاله ران، سمت راست بدن، روی قسمت مثانه. عمدتا در صورت ایستادن حدود 10 دقیقه یا بیشتر ولی مطلقا نه در موقع دراز کشیدن، درد و احساس سنگینی دارم. در موقع ایستادن هم همیشگی نیست. در موقع راه رفتن هم درد ندارم. برآمدگی کمی مدتی بعد از از جا بلند شدن در این قسمت هست که همیشه خیلی مشخص نیست ولی در موقع ایستادن و مقایسه دو طرف بدن برآمدگی کمی مشخص می شود. با فرض بر اینکه فتق اینگویینال باشد چند بار سعی کردم که با دست در حالت نشسته آن را بطرف بالا آرام حرکت بدم ولی دوباره بدون احساس درد یک لایه نازک زیر پوست بطرف پایین برمیگردد. وقتی کمربند کشی شکمی می بندم درد در حالت ایستاده یا کاملا بر طرف یا تا حد خیلی زیادی کم می شود. نظر جنابعالی چیست؟ چه توصیه هایی میفرمایید که این مورد کنترل شود و وخیم نشود چون فعلا امکان جراحی ندارم. بستن کمربند شکمی را تایید میفرمایید؟ این توضیح را اضافه کنم که مادرم حدود 11 سال پیش سکته مغزی داشت و از آن زمان تمام کارها مثل از جا بلند کردن ایشان و … بر عهده من بوده و هنوز هم هست. سپاسگزار سن: 61 سال / جنسیت: مرد

۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

من خانم ۳۷ ساله ۳با. آندومتریوز جراحی شدم بهمن ماه پارسال بدلیل درد شدید به دکتر زنان مراجعه کردم ایشون گفتن بهتر جراح عمل کنند جراحی شدم در ناحیه شکم اندمتریوز وچسبندگی به روده گفتن ویک بافت چربی از شکم قرمز شده بود که برداشتن وسمت روده مش گذاشتم از پارسال پیاده‌روی نمیتونم انجام بدم درد دارم ورزش همینطور البته درحد سبک هم نمیتونم بعدیکماه هست چند روزی یکبار احساس میکنم بدنم عفونت می‌کنه فقط لرز دربدنم هست و در ممنونم از راهنماییتون

من خانم ۳۷ ساله ۳با. آندومتریوز جراحی شدم بهمن ماه پارسال بدلیل درد شدید به دکتر زنان مراجعه کردم ایشون گفتن بهتر جراح عمل کنند جراحی شدم در ناحیه شکم اندمتریوز وچسبندگی به روده گفتن ویک بافت چربی از شکم قرمز شده بود که برداشتن وسمت روده مش گذاشتم از پارسال پیاده‌روی نمیتونم انجام بدم درد دارم ورزش همینطور البته درحد سبک هم نمیتونم بعدیکماه هست چند روزی یکبار احساس میکنم بدنم عفونت می‌کنه فقط لرز دربدنم هست و در ممنونم از راهنماییتون

۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

پدر من ۶۳ سالشون هست چند سال پیش سکته مغزی کردن و الان مدتی هست فتق دارن و دکتر گفتن حتما باید عمل بشه یه دکتر مغز و اعصاب نوار مغز گرفتن گفتن مغزشان مشکلی نداره ولی دکتر مغز و اعصاب خودشون گفتن که ریسک عملش بالاست حالا ما نمی دونیم علت چیه که دکتر مغز و اعصاب خودشون اینجوری گفتن مدتی هست به خاطر فتق حالت تهوع دارن ک دردشان زیاد شده. ممنون میشم راهنمایی کنید

پدر من ۶۳ سالشون هست چند سال پیش سکته مغزی کردن و الان مدتی هست فتق دارن و دکتر گفتن حتما باید عمل بشه یه دکتر مغز و اعصاب نوار مغز گرفتن گفتن مغزشان مشکلی نداره ولی دکتر مغز و اعصاب خودشون گفتن که ریسک عملش بالاست حالا ما نمی دونیم علت چیه که دکتر مغز و اعصاب خودشون اینجوری گفتن مدتی هست به خاطر فتق حالت تهوع دارن ک دردشان زیاد شده. ممنون میشم راهنمایی کنید

۲۰ خرداد ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

نامزد بنده حدود ۳۷ سالشونه و ورزشکار هستند و سالهاست که حرفه ای بدنسازی میکنن و وزنشون با حجم غالب عضله ۱۰۰ کیلو هست. به تازگی هردو طرف ناحیه زیرین شکمشون دچار فتخ شده و عمل کردن. سوالم اینه که آیا توانایی سابق توی بلند کردن اجسام سنگین و ورزش مثل سابق رو می تونن به مرور زمان بدست بیارن؟ تو چه زمانی و با چه روشی؟

نامزد بنده حدود ۳۷ سالشونه و ورزشکار هستند و سالهاست که حرفه ای بدنسازی میکنن و وزنشون با حجم غالب عضله ۱۰۰ کیلو هست. به تازگی هردو طرف ناحیه زیرین شکمشون دچار فتخ شده و عمل کردن. سوالم اینه که آیا توانایی سابق توی بلند کردن اجسام سنگین و ورزش مثل سابق رو می تونن به مرور زمان بدست بیارن؟ تو چه زمانی و با چه روشی؟

۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
17:00 تا 19:00
چهار شنبه
17:00 تا 19:00