اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

من ۴۲ساله ام حدود ۶سال پیش برای باردوم فتق سمت راستم رو عمل و این دفعه مش‌گزاری کردم که بعلت فشار ورزش بوجود آمده بود الان بعلت بیماری کرونا یک ماه هست در منزل یا درحال نشستن ویا خوابیدنم ولی جای عملم وبیضه راستم وقتی میخواستم یکدفعه ازجام بلند شم یک لحظه فشار اومد وازاون روز منقبض شده وگاهی جای بخیه عمل سوزش وخارش داره وانگار جای عملم یکم زده بیرون و روی نروم است من کارسنگینی انجام مدادم آیا بخاطر بزرگ شدن شکم وفشار آمدن به ناحیه عمل ونشستن های طولانی است این مشکل پیش آمده یا باید حتما به پزشکم مراجعه کنم احتمال عود هست؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


من ۴۲ساله ام حدود ۶سال پیش برای باردوم فتق سمت راستم رو عمل و این دفعه مش‌گزاری کردم که بعلت فشار ورزش بوجود آمده بود الان بعلت بیماری کرونا یک ماه هست در منزل یا درحال نشستن ویا خوابیدنم ولی جای عملم وبیضه راستم وقتی میخواستم یکدفعه ازجام بلند شم یک لحظه فشار اومد وازاون روز منقبض شده وگاهی جای بخیه عمل سوزش وخارش داره وانگار جای عملم یکم زده بیرون و روی نروم است من کارسنگینی انجام مدادم آیا بخاطر بزرگ شدن شکم وفشار آمدن به ناحیه عمل ونشستن های طولانی است این مشکل پیش آمده یا باید حتما به پزشکم مراجعه کنم احتمال عود هست؟؟

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00