
باردارم و باید چهارماه دیگه سزارین بشم و فتق کشاله ران دارم
سوال شما: سلام .. من باردارم و باید چهارماه دیگه سزارین بشم و فتق کشاله ران دارم میشه همراه با عمل سزارین جراح عمل فتق هم واسم انجام بده؟ پاسخ دکتر ذبیحی: سلام و احترام امکان عمل همزمان وجود دارد ولی بنده اصلا توصیه نمیکنم ...







