اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

چه مدت در بیمارستان خواهیم بود…؟

سوال از دکتر حسین ذبیحی:

با درود خدمت دکتر دوست داشتنی
قبل از عمل فتق آیا سونو یا سی تی ……یا نوار قلب لازم است؟
چه مدت در بیمارستان خواهیم بود…؟
با سپاس

پاسخ دکتر ذبیحی:

با سلام و احترام
اصولا تشخیص فتق با معاینه بالینی است و سونوگرافی و سی تی و…برای تایید و یا بررسی کیسه بیضه است
فردای عمل مرخص می شوند معمولا

۴ نظر

  • سلام وقت بخیر
    من تقریبا یک ساله فتق کشانه ران پای چپ دارم هفده
    سالمه اوایل مشکلی باهاش نداشتم ولی تا الان که
    گزشته کم کم دچار درد شده وقتی شب ها می خام
    بخوابم درد می کنه و افتادگی بیضه سمت چپ دارم
    آیا باید زود تر عمل بشه؟؟

  • سلام وقت بخیر
    من تقریبا یک ساله فتق کشانه ران پای چپ دارم هفده
    سالمه اوایل مشکلی باهاش نداشتم ولی تا الان که
    گزشته کم کم دچار درد شده وقتی شب ها می خام
    بخوابم درد می کنه و افتادگی بیضه سمت چپ دارم
    آیا باید زود تر عمل بشه؟؟

  • سلام وقت بخیر
    پدر من ۶۳ سالشون هست چند سال پیش سکته مغزی
    کردن
    الان مدتی هست که فتق کشاله رانشون درد میکنه و
    اذیتشون میکنه
    دفترشون گفتن ریسک عملش بالاست
    ممنون میشم راهنمایی کنید چیکار باید کنیم؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


چه مدت در بیمارستان خواهیم بود…؟

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00