اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

بنده 10 روزه عمل فتق باز انجام دادم میخواستم بدونم آیا راه رفتن یا نشستن زیاد ضرری ندارد و چه پمادی برای رفع جای زخم خوبه آیا آلفا برای رفع جای بخیه خوب است؟ممنوم

۲ نظر

  • سلام ، من فتق کشاله ران سمت راستم رو با مش
    گذاشتن ۲ سال پیش عمل کردم و امسال سمت چپ رو
    عمل کردم ، از وقتی سمت چپ عمل کردم احساس
    سوزش در سمت راست که دو سال پیش عمل کرده
    بودم دارم ، این نشانه چیه ینی ممکنه دوباره فتق
    برگشته باشه؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


بنده 10 روزه عمل فتق باز انجام دادم میخواستم بدونم آیا راه رفتن یا نشستن زیاد ضرری ندارد و چه پمادی برای رفع جای زخم خوبه آیا آلفا برای رفع جای بخیه خوب است؟ممنوم

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00