اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

ورم بیضه بادرد خیلی خیلی خفیف پس ازعمل قتق دربخشی ازروز شدیدمی شود … .

۴ نظر

  • سلام وقت بخیر آقای دکتر
    من۶روزه فتق سمت راست را عمل کردم ولی بیضه
    راست من خیلی ورم کرده آیا جای نگرانی نیست؟

    • سلام و احترام

      احتمال اینکه بیضه بعد از عمل فتق بزرگتر بشه و تورم کنه و دردناک بشه وجود داره ولی تا دو هفته می‌تونه طبیعی باشه بهتره که داروهای مسکن استفاده بشه ولی بعد از دو هفته حتماً اگر ادامه‌دار بود باید به پزشکتون مراجعه بکنید

    • با سلام و احترام بعد از دو تا سه هفته درد بیضه کاهش پیدا میکند
      ولی به هر حال اگر درد بعد از یک ماه ادامه دارباشد به جراح معالج مراجعه کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


ورم بیضه بادرد خیلی خیلی خفیف پس ازعمل قتق دربخشی ازروز شدیدمی شود … .

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00