اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

من ۸ ماهه عمل فتق انجام دادم الان یکم درد داشتم و محل عمل تورم داشت رفتم سونوگرافی گفت یکم برجستگی داره ولی بخیه ها پاره نشدند چیکار میشه کرد این برجستگیش رفع بشه؟ و تورم نداشته باشه؟ و اینکه سرما باعث تورم میشه؟

من ۸ ماهه عمل فتق انجام دادم الان یکم درد داشتم و محل عمل تورم داشت رفتم سونوگرافی گفت یکم برجستگی داره ولی بخیه ها پاره نشدند چیکار میشه کرد این برجستگیش رفع بشه؟ و تورم نداشته باشه؟ و اینکه سرما باعث تورم میشه؟

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
16:00 تا 19:00
چهار شنبه
16:00 تا 19:00