من مدتی پیش عمل فطق باز داشتم اما دکتر من علاوه بر کشاله ران کیسه بیضه را هم باز کرد. دکترم بهم گفت که یکه از بیضه هات کوچیک تره برا همین بردمش بالا. ولی من تا قبل از این هیچ مشکلی نداشتم. میخواستم بدونم که کلا چرا کیسه بیضه را عمل کرد و چرا بیضه من را بالا برد؟ ایا در بچه دار شدن مشکلی پیش میاد؟۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
خانم ۴۰ ساله هستم ، ۳ هفته پیش عمل جراحی باز فتق کشاله ران سمت راست داشتم (۶ میلی) بود . الان دردهای هیلی کمتر و قابل تحمل شده ، ولی سمت چپم شروع به درد کرده و این هیلی نگرانم کرده ، احتمال داره اون طرف هم دچار فتق شده باشه و جراحی بخواد؟۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من هفته پیش عمل فتق بیضه سمت چپ انجام دادم بیضه ام اومده بالا و اینکه حالا ارضا هم شدم آیا هنوز مشکلی هست ؟۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
فیلم لاپارسکوپی از فتق کشاله ران سمت راست۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحی۲ دیدگاه[playlist type="video" tracklist="false" images="false" ...ادامه مطلب
مادرم ۸۰ سالشه فتق شکم داره وضعیتش جوری هست که باید جراحی بشه ولی بیماری قلبی داره لطفا راهنماییم کنید که کدوم بیمارستان بهتره برای وضعیتشون با توجه به بیماری قلبیشون ممنونم۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من ازسال ۹۳ یا ۹۴ بطور خفیف احساس سوزش درناحیه کشاله ران پای راست داشتم.البته این سوزش بعداز پیاده روی نسبتا”طولانی بروز می کرد. پس ازانجام سونوگرافی مشخص شدکه بیماری فتق دارم.پزشک سونوگرافی به من گفت فعلا”درمرحله حاد نیست اگه اشیاء سنگین بلند نکنی مشکلی برایت پیش نمیاد.مشکلی نداشتم تادرسال ۹۶ یا ۹۷ گاهی اوقات ازناحیه روده احساس میکردم روده ها جابجاشدن(سروصدا،صدای قل قل).بعداز چنددقیقه خودبخود جامیافتاد. پس ازبازنشستگی از کار در سال ۹۷ هیچ مشکلی نداشتم .ناگفته نمانددرخریدهای منزل تاهشت نه کیلو بارحمل میکردم.تااز اوایل تابستان امسال بعداز احساس جابجا شدن روده از ناحیه راست بالای مثانه دچار تورم وبیرون زدگی شدید(از همان عضو)تواءم بااحساس درد درشکم و تهوع شدم که تاده دوازده ساعت طول کشید.وبطور ناگهانی پس ازاین روده بجای خود برگشت و ورم وبیرون زدگی هم ازبین رفت.این حالت بطور مکرر درطول این چند ماه به فاصله ی زمانی یکماه ویا ده پانزده روز اتفاق افتاده است.سنم ۵۵ سال و وزن ۶۶ کیلو.۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه[gallery columns="1" size="full" ...ادامه مطلب
من 2 بار وسیله سنگین بلند کردم و احساس درد در زیر شکم سمت چپ دارم و دوبار سونوگرافی کردم. سونوگرافی اول : تصویر یک دیفکت 5 میلیمتری در لترال اسپرماتیک کورد سمت چپ رویت شد که لوپ های روده با مانور والسالوا از آن مختصری به بیرون بالج شده و با اتمام مانور به داخل شکم برمیگردد، در محل حداکثر درد بیمار در ناحیه LLQ، استرندینگ چربی مختصری در بافت های جداره شکم رویت شد. شواهدی از دیفکت قابل توجه در دیواره ی شکم در این ناحیه رویت نشد. سونوگرافی دوم : پروتروژن چربی اومنتوم به داخل ابتدای پروگزیمال کانال اینگوینال سمت چپ در حین مانور والسالو رویت شد. ولی در حال حاضر شواهدی از هرناسیون واضح مشهود نمی باشد. تصویر تعداد لنف نود با نمای ری اکتیو و با سایز بی اهمیت در کانال اینگوینال سمت چپ مشاهده شد. با تمام این شواهد من درد دارم میگیره ول میکنه و اذیت کننده است، دردم ممتد نیست چیزی بیرون نزده و فشار میدم دلمو دردی ندارم یا سرفه میکنم دردی ندارم فقط در حالت نشسته اذیت میشم. آیا نیاز به عمل جراحی دارم یا با استراحت خوب میشود؟ 29سالم است 77 کیلو هستم و 172 قدم هست.۸ اردیبهشت ۱۴۰۱دکتر حسین ذبیحی۲ دیدگاه[gallery columns="1" size="full" ...ادامه مطلب
من دانشجوی دانشگاه افسری هستم دوماه پیش عمل فتق انجام دادم سمت چپ میخاستم ببینم بعد دوماه میتونم روزانه سه کیلومتر دوندگی به صورت آرام دلشته باشم؟۱۳ آذر ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من 27 شهریور عمل فتق دو طرفه انجام دادم با اینکه 8روز گذشته ولی کماکان بلند شدن برام خیلی سخته و رانم تیر میکشه یه خورده راه برم دردم میگیره و کمردرد میگیرم بیضه هامم ورم کردن دارم به خودملعنت میفرستم که چرا این عمل رو انجام دادم دکتر هم 4 روز بعد عملم رفت مسافرت 9میلیون و صد ازم گرفتن۸ مهر ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من پارگی زیر ناف دارم. حدود یک سانت الان شکم درد خیلی شدیدی دارم به طوری که شب ها نمیتوانم بخوابم. الان این پارگی بیشتر شده؟ الان باید چی کار کنم؟ نمیدونم علت درد شدید چیست۸ مهر ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحی۳ دیدگاه...ادامه مطلب