اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

دکتر حسین ذبیحی،مشاوره آنلاین،مشاوره پزشکی،مشاوره فتق،مشاوره هرنی،جراحی هرنی اینگوینال

من مدتی پیش عمل فطق باز داشتم اما دکتر من علاوه بر کشاله ران کیسه بیضه را هم باز کرد. دکترم بهم گفت که یکه از بیضه هات کوچیک تره برا همین بردمش بالا. ولی من تا قبل از این هیچ مشکلی نداشتم. میخواستم بدونم که کلا چرا کیسه بیضه را عمل کرد و چرا بیضه من را بالا برد؟ ایا در بچه دار شدن مشکلی پیش میاد؟

من مدتی پیش عمل فطق باز داشتم اما دکتر من علاوه بر کشاله ران کیسه بیضه را هم باز کرد. دکترم بهم گفت که یکه از بیضه هات کوچیک تره برا همین بردمش بالا. ولی من تا قبل از این هیچ مشکلی نداشتم. میخواستم بدونم که کلا چرا کیسه بیضه را عمل کرد و چرا بیضه من را بالا برد؟ ایا در بچه دار شدن مشکلی پیش میاد؟

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
بدون دیدگاه

...

خانم ۴۰ ساله هستم ، ۳ هفته پیش عمل جراحی باز فتق کشاله ران سمت راست داشتم (۶ میلی) بود . الان دردهای هیلی کمتر و قابل تحمل شده ، ولی سمت چپم شروع به درد کرده و این هیلی نگرانم کرده ، احتمال داره اون طرف هم دچار فتق شده باشه و جراحی بخواد؟

خانم ۴۰ ساله هستم ، ۳ هفته پیش عمل جراحی باز فتق کشاله ران سمت راست داشتم (۶ میلی) بود . الان دردهای هیلی کمتر و قابل تحمل شده ، ولی سمت چپم شروع به درد کرده و این هیلی نگرانم کرده ، احتمال داره اون طرف هم دچار فتق شده باشه و جراحی بخواد؟

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
بدون دیدگاه

...

من ازسال ۹۳ یا ۹۴ بطور خفیف احساس سوزش درناحیه کشاله ران پای راست داشتم.البته این سوزش بعداز پیاده روی نسبتا”طولانی بروز می کرد. پس ازانجام سونوگرافی مشخص شدکه بیماری فتق دارم.پزشک سونوگرافی به من گفت فعلا”درمرحله حاد نیست اگه اشیاء سنگین بلند نکنی مشکلی برایت پیش نمیاد.مشکلی نداشتم تادرسال ۹۶ یا ۹۷ گاهی اوقات ازناحیه روده احساس میکردم روده ها جابجاشدن(سروصدا،صدای قل قل).بعداز چنددقیقه خودبخود جامیافتاد. پس ازبازنشستگی از کار در سال ۹۷ هیچ مشکلی نداشتم .ناگفته نمانددرخریدهای منزل تاهشت نه کیلو بارحمل میکردم.تااز اوایل تابستان امسال بعداز احساس جابجا شدن روده از ناحیه راست بالای مثانه دچار تورم وبیرون زدگی شدید(از همان عضو)تواءم بااحساس درد درشکم و تهوع شدم که تاده دوازده ساعت طول کشید.وبطور ناگهانی پس ازاین روده بجای خود برگشت و ورم وبیرون زدگی هم ازبین رفت.این حالت بطور مکرر درطول این چند ماه به فاصله ی زمانی یکماه ویا ده پانزده روز اتفاق افتاده است.سنم ۵۵ سال و وزن ۶۶ کیلو.

من ازسال ۹۳ یا ۹۴ بطور خفیف احساس سوزش درناحیه کشاله ران پای راست داشتم.البته این سوزش بعداز پیاده روی نسبتا”طولانی بروز می کرد. پس ازانجام سونوگرافی مشخص شدکه بیماری فتق دارم.پزشک سونوگرافی به من گفت فعلا”درمرحله حاد نیست اگه اشیاء سنگین بلند نکنی مشکلی برایت پیش نمیاد.مشکلی نداشتم تادرسال ۹۶ یا ۹۷ گاهی اوقات ازناحیه روده احساس میکردم روده ها جابجاشدن(سروصدا،صدای قل قل).بعداز چنددقیقه خودبخود جامیافتاد. پس ازبازنشستگی از کار در سال ۹۷ هیچ مشکلی نداشتم .ناگفته نمانددرخریدهای منزل تاهشت نه کیلو بارحمل میکردم.تااز اوایل تابستان امسال بعداز احساس جابجا شدن روده از ناحیه راست بالای مثانه دچار تورم وبیرون زدگی شدید(از همان عضو)تواءم بااحساس درد درشکم و تهوع شدم که تاده دوازده ساعت طول کشید.وبطور ناگهانی پس ازاین روده بجای خود برگشت و ورم وبیرون زدگی هم ازبین رفت.این حالت بطور مکرر درطول این چند ماه به فاصله ی زمانی یکماه ویا ده پانزده روز اتفاق افتاده است.سنم ۵۵ سال و وزن ۶۶ کیلو.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
بدون دیدگاه

[gallery columns="1" size="full" ...

من 2 بار وسیله سنگین بلند کردم و احساس درد در زیر شکم سمت چپ دارم و دوبار سونوگرافی کردم. سونوگرافی اول : تصویر یک دیفکت 5 میلیمتری در لترال اسپرماتیک کورد سمت چپ رویت شد که لوپ های روده با مانور والسالوا از آن مختصری به بیرون بالج شده و با اتمام مانور به داخل شکم برمیگردد، در محل حداکثر درد بیمار در ناحیه LLQ، استرندینگ چربی مختصری در بافت های جداره شکم رویت شد. شواهدی از دیفکت قابل توجه در دیواره ی شکم در این ناحیه رویت نشد.  سونوگرافی دوم : پروتروژن چربی اومنتوم به داخل ابتدای پروگزیمال کانال اینگوینال سمت چپ در حین مانور والسالو رویت شد. ولی در حال حاضر شواهدی از هرناسیون واضح مشهود نمی باشد. تصویر تعداد لنف نود با نمای ری اکتیو و با سایز بی اهمیت در کانال اینگوینال سمت چپ مشاهده شد.  با تمام این شواهد من درد دارم میگیره ول میکنه و اذیت کننده است، دردم ممتد نیست چیزی بیرون نزده و فشار میدم دلمو دردی ندارم یا سرفه میکنم دردی ندارم فقط در حالت نشسته اذیت میشم. آیا نیاز به عمل جراحی دارم یا با استراحت خوب میشود؟ 29سالم است 77 کیلو هستم و 172 قدم هست.

من 2 بار وسیله سنگین بلند کردم و احساس درد در زیر شکم سمت چپ دارم و دوبار سونوگرافی کردم. سونوگرافی اول : تصویر یک دیفکت 5 میلیمتری در لترال اسپرماتیک کورد سمت چپ رویت شد که لوپ های روده با مانور والسالوا از آن مختصری به بیرون بالج شده و با اتمام مانور به داخل شکم برمیگردد، در محل حداکثر درد بیمار در ناحیه LLQ، استرندینگ چربی مختصری در بافت های جداره شکم رویت شد. شواهدی از دیفکت قابل توجه در دیواره ی شکم در این ناحیه رویت نشد. سونوگرافی دوم : پروتروژن چربی اومنتوم به داخل ابتدای پروگزیمال کانال اینگوینال سمت چپ در حین مانور والسالو رویت شد. ولی در حال حاضر شواهدی از هرناسیون واضح مشهود نمی باشد. تصویر تعداد لنف نود با نمای ری اکتیو و با سایز بی اهمیت در کانال اینگوینال سمت چپ مشاهده شد. با تمام این شواهد من درد دارم میگیره ول میکنه و اذیت کننده است، دردم ممتد نیست چیزی بیرون نزده و فشار میدم دلمو دردی ندارم یا سرفه میکنم دردی ندارم فقط در حالت نشسته اذیت میشم. آیا نیاز به عمل جراحی دارم یا با استراحت خوب میشود؟ 29سالم است 77 کیلو هستم و 172 قدم هست.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
۲ دیدگاه

[gallery columns="1" size="full" ...

من 27 شهریور عمل فتق دو طرفه انجام دادم با اینکه 8روز گذشته ولی کماکان بلند شدن برام خیلی سخته و رانم تیر میکشه یه خورده راه برم دردم میگیره و کمردرد میگیرم بیضه هامم ورم کردن دارم به خودملعنت میفرستم که چرا این عمل رو انجام دادم دکتر هم 4 روز بعد عملم رفت مسافرت 9میلیون و صد ازم گرفتن

من 27 شهریور عمل فتق دو طرفه انجام دادم با اینکه 8روز گذشته ولی کماکان بلند شدن برام خیلی سخته و رانم تیر میکشه یه خورده راه برم دردم میگیره و کمردرد میگیرم بیضه هامم ورم کردن دارم به خودملعنت میفرستم که چرا این عمل رو انجام دادم دکتر هم 4 روز بعد عملم رفت مسافرت 9میلیون و صد ازم گرفتن

۸ مهر ۱۴۰۰
بدون دیدگاه

...

بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
17:00 تا 19:00
چهار شنبه
17:00 تا 19:00