اینستاگرام دکتر حسین ذبیحی
دکمه مشاوره آنلاین

ملاقات حضوری

شنبه، دوشنبه و چهارشنبه

مهر ۵, ۱۴۰۰ - دکتر حسین ذبیحی

من ۴۰سالم هست دوبار عمل فتق کشاله ران انجام دادم که دومی هشت سال پیش بامش بود .یک هفته پیش یکدفعه ازحالت درازکش خواستم بلند شم یکدفعه شکمم که کمی بزرگ شده به جای عملم فشار اورد وسوزش وخارشی در محل برش جراحی ایجاد شد و چندروز بعد بیضه سمت راست که جراحی انجام شده هم درد گرفت و در محل برش وکمی پایینتر که لمس میکنم یکم سفت شده وداعما حسش میکنم.رفتم دکتر ارولوژی معاینه کرد وگفت از پایین کمی شکافته شده وبرای بارسوم عمل توصیه نمیکنم دارو داد ویکماه استراحت.الان خیلی نگرانم ونمیدانم برای درمانم چه کار باید بکنم آیا این همون گیرافتادگی توده فتق است وباید جراحی مجدد شود ویا به مرور زمان واستراحت به جای خود بر میگرده؟ لطفا راهنماییم کنید که برای درمان چه باید بکنم آیا به دکتری که عملم کرده مراجعه کنم یا همین یکماه استراحتی که این دکتر تجویز کرده بسنده کنم؟؟؟

من ۴۰سالم هست دوبار عمل فتق کشاله ران انجام دادم که دومی هشت سال پیش بامش بود .یک هفته پیش یکدفعه ازحالت درازکش خواستم بلند شم یکدفعه شکمم که کمی بزرگ شده به جای عملم فشار اورد وسوزش وخارشی در محل برش جراحی ایجاد شد و چندروز بعد بیضه سمت راست که جراحی انجام شده هم درد گرفت و در محل برش وکمی پایینتر که لمس میکنم یکم سفت شده وداعما حسش میکنم.رفتم دکتر ارولوژی معاینه کرد وگفت از پایین کمی شکافته شده وبرای بارسوم عمل توصیه نمیکنم دارو داد ویکماه استراحت.الان خیلی نگرانم ونمیدانم برای درمانم چه کار باید بکنم آیا این همون گیرافتادگی توده فتق است وباید جراحی مجدد شود ویا به مرور زمان واستراحت به جای خود بر میگرده؟ لطفا راهنماییم کنید که برای درمان چه باید بکنم آیا به دکتری که عملم کرده مراجعه کنم یا همین یکماه استراحتی که این دکتر تجویز کرده بسنده کنم؟؟؟

۵ مهر ۱۴۰۰
۴ دیدگاه

...

بهترین دکتر کیسه صفرا در تهران دکتر حسین ذبیحی

درخواست مشاوره رایگان

Request a free consultation

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی*
این فیلد برای هدف اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

اطلاعات تماس

ساعت کاری

شنبه
19:00 تا 20:00
دوشنبه
17:00 تا 19:00
چهار شنبه
17:00 تا 19:00