من ۲۰سال پیش فتق نافی عمل کردم .فتق ورزشی.و دکتر مش از مش استفاده نکردن و ۲ماه بعد متاسفانه دوباره جراحی کردن ولی از مش بی کیفیتیاستفاده کردن و ۱ سال بعد مش پاره شد و برای بار سوم که حدودا ۱۵ سال پیش میشه در بیمارستان دی جراحی کردم و مش مرسلین آلمانی برام گذاشتن و با نخ صفرغیرجذب بخیه شدم.و ۱۱ سال پیش سمت چپ زیر ناف پارگی بوجود اومد و دکتر بخاطر کوچک بودن هرنی از مش استفاده نکردن و با نخ شماره ۱ غیر جذب دوختن و بعد از گذشت اینهمه سال من هیچمشکلی نداشتم و بنده ورزشکار هستم مربی بوکس هستم ولی در حال حاظر در کشور آلمانزندگیمیکنم و متاسفانه یکروز بعد از تمرین احساس کردم بخیه های زیرنافم میسوزه و بعد از ۲ هفته خوب نشد و رفتم دکتر ایشون گفتن که سونوگرافیچیزی نشون نمیده و دیواره شکم سالمه و بعد فرستادنم پیش فوق تخصص فتق و سه تیم حاظر شدن و حدود ۱ ساعت ۲۰ دقیقه سونوگرافی کردن و گفتن زیر مش قسمت بالا ۱ سانت فتق بیرون زده و پشت مش هست که نتاسفانه اشتباه تشخیص دادن و بخاطر فاصله گرفتن ماهیچه های شکمی از هم ایشونتصورکردن که من پارگی دارم..در صورتیکه از داخت اسکار ایجاد شده و مخصوصا این اسکار در زیر ناف به اندازه ۴ سانتی متر در ۲ سانت ضخامت داره.و درد من در داخل ناف و اطراف ناف هست بدون هیچبرجستگی و بدون هیچ دردی در هنگامفشار دادن شکم و حتی در حال صفت کردن عضلات هیچ برجستیگ و سوراخی بوجود نمیاد ولی درد در داخل حفره ناف همچنان هست و CT انجام دادن هم در حالت معمولی و هم در حالت کمپرسفشار شکم ولی گفتن جدار و دیواره شکمسالم هست و هیچ علایمی از هرنینمیباشد …من درد سطحی با عمیق و متوجهمیشم و همه ارگاسمها سالم میباشد .من میخوامبدونم امکان هست این نخها کشیده شده باشن و باعث پارگیدر بافتهای نازک شکمبوجود آورده باشن؟؟؟؟دکتر وسایل جراحی آلمدن عالی هست ولی متاسفانه دکترهای خوبی نداره..ممنونمیشمراهنماییم کنید۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب
من ۶روز پیش عمل اپاندیس حاد کردم و از همون روز همش نفع و دل درد دارم بیشترین درد ناحیه دیافگرام هستش یعنی قسمت هشتی شکم و کلا فشار میدم رو ناف دور ناف خیلی درد میگیره چیکار کنم کلافم کرده و نگرانم چیزی نباشه دوباره بخاد عمد کنم۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰دکتر حسین ذبیحیبدون دیدگاه...ادامه مطلب